Plan managerial 2018-2019

 PLAN MANAGERIAL

AN ŞCOLAR 2018-2019

DOMENIUL FUNCŢIONAL: CURRICULUM

FUNCŢIA Nr. Crt.

 

ACŢIUNI

 

TERMEN

 

RESPONSABILI

 

MATERIALE/DOCUMENTE ELABORATE

 

l. PROIECTARE

 

1.

 

Elaborarea proiectului planului de şcolarizare pentru anul scolar

2019/2020

 

Decembrie 2018

 

Consiliul de administraţie,

Consiliul profesorilor,

Directori

 

Oferta curriculară în conformitate cu planul judeţean de şcolarizare

 

 

 

2.

 

Elaborarea proiectului C.D.S. ţinând cont de opţiunile elevilor privind admiterea în ciclul superior al liceului

 

Febr. 2019

 

Responsabilii Comisiilor metodice

 

Corespondenţa dintre opţiunile elevilor şi CDS acordate

 

 

 

3.

 

Elaborarea graficului de desfăşurare a pregătirii pentru examenele naţionale şi concursuri şcolare

 

01.11.2018 Responsabilii comisiilor metodice

 

Graficele pregătirilor pentru examene naţionale şi concursuri şcolare

 

2.ORGANIZARE

 

1.

 

Popularizarea planului de şcolarizare pentu anul şcolar 2018/2019

 

Mai 2019 Director

 

Târgul de oferte educaţionale

 

 

 

2.

 

Popularizarea planurilor în învăţământ valabile în anul şcolar 2018/2019

 

Febr. 2019 Director,

Responsabilii comisiilor metodice

 

Utilizarea şi aplicarea corectă a planurilor cadru

 

 

 

3.

 

Procurarea programeler şcolare la toate disciplinele din planurile de învăţământ

 

10.09.2018

 

Director adjunct,

Responsabilii comisiilor metodice

 

Programele valabile, aprobate de MEN în anul şcolar 2018/2019

 

 

 

4.

 

Informarea elevilor din clasele a VIII a cu privire la metodologia MEN pentru susţinerea examenelor naţionale

 

25.10.2018

 

Director adjunct,

Responsabilii comisiilor metodice ,

Profesori Diriginţi

 

 

Programele aprobate de MEN pentru teste naţionale şi bacalaureat

 

 

 

5.

 

Repartizarea orelor CDS pentru anul şcolar 2019/2020 în conformitate cu solicitările elevilor

 

Febr. 2019

 

Directori,

Consiliul profesoral

 

Oferta CDS în anul şcolar 2019/2020

 

 

 

6.

 

Organizarea comisiilor metodice pe arii curriculare şi a consiliului pentru curriculum.

 

1 sept.2018 Consiliul de administraţie, Consiliul profesoral

 

Dosarele comisiilor metodice

 

 

  7. Procurarea manualelor pentru elevii claselor V-XI 10.09.2018

 

Director, Bibliotecar Setul complet de manuale pentru fiecare elev
  8. Întocmirea planificărilor, planurilor

de activitate a comisiilor metodice

conform indicaţiilor MEN

 

01.10.2018 Director adjunct,

Responsabilii comisiilor metodice

Dosarele comisiilor metodice

 

3.CONDUCEREA OPERAŢIONALĂ

 

1. Întocmirea orarului conform

normelor psihopedagogice (şi a

programului  de funcţionare

în corpul B)

15.09.2018

 

 Director,

Profesori

Respectarea recomandărilor

psihopedagogice privind

orarul şcolii

 

  2. Monitorizarea parcurgerii curriculumului TC şi CDŞ permanent Director,

Director  Adjunct,

Resp. comisii metodice

Plan de asistenţe la ore şi fişe de asistenţă

 

  3. Organizarea şi desfăşurarea

concursurilor şcolare şi

extracurriculare conform

calendarului ISJ şi MEN

 

permanent Consiliul pentru proiecte şi programe

educative

Resp comisii metodice

Participarea elevilor la aceste concursuri

 

  4. Analiza ritmicităţii notării şi a

frecvenţei elevilor

 

lunar

 

Director adjunct

 

Numărul de note în catalog în conformitate cu regulamentele în vigoare
  5. Monitorizarea testării iniţiate şi a

celor pe parcurs pentru urmărirea

progresului şcolar

 

lunar

 

Director adjunct,

Responsabilii comisiilor metodice

Rapoartele comisiilor de

catedră privind progresul

şcolar

 

  1. Analiza semestrială şi anuală a întregii activităţi desfăşurate Începutul

semestrului şi al

anului şcolar

Director,

Director adjunct,

Consiliul de administraţie

Materiale de analiză ale

Consiliului profsesorilor si ale

Consiliului de administraţie

 

  2. Întocmirea documentaţiei necesare

pentru susţinerea examenelor

naţionale – opţiuni;

dosare de înscriere

 

Conform grafic ISJ

 

Director,

Director adjunct,

Secretariat,

Diriginţi cls.a VIII

a, X a,a XI a.

 

Dosarele de înscriere ale absolvenţilor claselor a VIII a, a X a,a XI a

 

 

  3. Întocmirea documentelor şi a rapoartelor tematice curente şi speciale solicitate de ISJ, CCD, MEN şi alţi parteneri

educaţionali

permanent

 

Director Secretariat

 

Documente elaborate conform

standardelor şi în termenele

solicitate

 

  4. Arhivarea şi păstrarea documentelor şcolare Conform termenelor legale Director, Secretariat Conformitate cu nomenclatorul arhivistic
5. MOTIVARE

 

1. Consultarea părinţilor şi a elevilor în vederea repartizării orelor din CDŞ Febr.2019 Director, Consiliul ptr. Curriculum, prof.diriginţi Formulare de opţiuni cu  semnăturile elevilor, cererile părinţlor

 

6. IMPLICARE/ PARTICIPARE

 

2. Participarea tuturor cadrelor didactice la activităţile desfăşurate de ISJ, CCD, MEN  în cadrul programului de formare continuă:

–        Preg. grade didactice

–        formatori

–        mentori

–        metodişti

–        evaluare de manuale

permanent

 

Director adjunct

Responsabili cu formarea continuă

Certificate/adeverinţe care atestă participarea la aceste stagii

 

7.FORMARE / DEZVOLTARE PROFESIONALĂ ŞI PERSONALĂ 1. Promovarea examenelor de grad de către toate cadrele didactice

 

Conform graficului

de desfăşurare a

gradelor

Director,

Responsabilii comisiei de monitorizare a act. de formare continuă

Atestatele de obţinere a gradelor didactice

 

8.FORMAREA GRUPURILOR/ DEZVOLTAREA ECHIPELOR

 

1. Organizarea comisiilor de lucru, a comisiilor metodice, a comisiilor pentru organizarea examenelor de admitere în clasa  , a IX a  şi  a comisiei de acordare a burselor şi a altor ajutoare materiale elevilor 1.09.2018 Consiliul de administraţie,

Consiliul profesoral, Director,

Director adjunct

Componenţa comisiilor de

lucru în anul şcolar 2018/2019

Funcţionarea corespunzătoare

a comisiilor

 

9. NEGOCIEREA/ REZOLVAREA CONFLICTELOR 1.

 

Rezolvarea conflictului de „prioritate” între disciplinele din planul cadru de învăţământ permanent

 

Director,

Consiliul profesoral

 

Rezolvarea conflictelor conform documentelor plan-cadru şi a optiunilor CDŞ

 

 

 

 

 

     PLAN MANAGERIAL

AN ŞCOLAR 2018-2019

DOMENIUL FUNCŢIONAL: RESURSE UMANE

 

 

FUNCŢIA Nr. Crt. ACŢIUNI TERMEN RESPONSABILI MATERIALE/DOCUMENTE

ELABORATE

1. PROIECTARE 1. Elaborarea planului de şcolarizare în concordanţă cu strategia de dezvoltare şi dotarea materială a şcolii Conform termen dat de ISJ

 

Director,

Cons. prof.,

Cons. adm.

Proiectul planului de

şcolarizare în conformitate cu

planul şcolar judeţean

  2. Elaborarea proiectului de încadrare în conformitate cu structura planului de şcolarizare şi a planului de şcolarizare şi a planului cadru de învăţământ Conform grafic ISJ

 

Directori ,

Consiliul de administraţie

Secretariat

 

Corectitudinea proiectului de

încadrare cu personal didactic cu respectarea legislaţiei în vigoare

  3. Dimensionarea compartimentelor TESA şi nedidactic în funcţie de

normativele în vigoare

când este cazul

 

Directori,

Serviciul administrativ

 

Proiectul statutului de funcţiuni pentru personalul nedidactic
  4. Solicitarea continuităţii activităţii didactice pentru profesori cu gr. I aflaţi la limita de vârstă Conform termen ISJ

 

Directori,

Cons. adm.,

Secretariat

Adrese către I.S.J.
2. ORGANIZARE 1. Constituirea claselor  a IX a pe baza rezultatelor obţinute la examenul de admitere şi  a cererilor de înscriere 01.09.2018

 

Directori, Secretariat

 

Formaţiunile de lucru

la clase respectând ierarhia şi

solicitările

  2. Constituirea grupelor de limbi moderne la clasele a IX a în funcţie de limbile studiate în gimnaziu şi opţiunile elevilor 1-10.09.2018

 

Resp. comisiei metodice

 

Formaţiunile de lucru

la clase respectând prevederile

legale

  3. Repartizarea pe clase a elevilor transferaţi conform Regulamentului

 

 

1-10.09.2018

 

Consiliul administraţiei Formaţiunile de lucru la clase
 

 

 

 

 

 

 

4.

 

Realizarea consilierii şi orientării şcolare a elevilor

 

 

 

 

 

 

 

 

permanent

 

Director educativ,

Profesori diriginţi

 

Planificarea orelor de dirigenţie/consiliere

 

3. CONDUCEREA OPERAŢIONALĂ

 

1.

 

Încadrarea  personalului didactic conform planului cadru şi prevederilor statutului personalului didactic privind norma didactică 01.09.2018 Director

 

Documente oficiale întocmite în conformitate cu metodologia MEN

 

 

 

2.

 

Asigurarea acoperirii tuturor orelor cu profesori calificaţi 10.09.2018

 

Director

 

Decizii ISJ; Cadre didactice calificate la toate disciplinele

 

 

 

3.

 

Repartizarea profesorilor diriginţi la clasele a V a şi a IX a

 

10.09.2018

 

Director,

Consiliul de administraţie

 

Decizii ale consiliului de administraţie

 

 

 

4.

 

Organizarea colectivelor de catedră şi desemnarea responsabilităţilor catedrelor şi colectivelor pe arii curriculare 15.09.2018

 

Directori,

Consiliul profesoral ,

Consiliul de administraţie

 

Funcţionarea eficientă a colectivelor de catedră

 

 

 

5.

 

Realizarea fişelor posturilor pentru personalul didactic şi nedidactic 01.10.2018 Director ,

Secretariat

Fişele postului

 

 

 

6.

 

Organizarea şi desfăşurarea şedinţelor cu părinţii pe clase în vederea constituirii comitetelor de părinţi pe clase 15.10.2018 Director,

Responsabilii cornisiei metodice a diriginţilor

 

Graficul şedinţelor

Procese verbale ale şedinţelor

 

 

 

7.

 

Constituirea Consiliului părinţilor pe scoala şi întâlnirea acestora în vederea stabilirii responsabilităţilor

 

20.10.2018

 

Director

 

Procesul verbal

 

 

 

8.

 

Alcătuirea consiliului consultativ al elevilor

 

27.10.2018

 

Director adjunct

 

Procesul verbal

 

  9. Organizarea serviciului pe  şcoală 15.09..2018 Prof. Turcus Claudia Graficul cu serviciul pe şcoală
  10. Revizuirea şi actualizarea Regulamentului de ordine

interioară

15.09.2018 Directori,

Consiliul de administraţie

Corelarea regulamentului de ordine interioară cu ROFUIP şi cu hotărârile CA, CP
  11. Verificarea mediilor V-VIII,IX-XI (diferenţiat în planul de muncă) corectitudinea încheierii mediilor semestriale şi anuale Martie 2019 Profesori diriginţi Declaraţii ale profesorilor diriginţi privind corectitudinea mediilor
4. CONTROL EVALUARE 1. Evaluarea anuală a personalului didactic şi nedidactic din subordine 10.09.2018 Directori Corectitudinea acordării calificativelor şi completarea fişelor de evaluare
  2. Întocmirea documentelor,  a rapoartelor tematice curente şi speciale solicitate de ISJ, MEN, CCD, autorităţi locale permanent Directori,

Secretariat

Rapoarte, procese verbale elaborate la termen
  3. Întocmirea documentelor legale privind managementul resurselor umane: cataloage, registre matricole, foi matricole, condici de prezenţă, cărţi de muncă 01.10.2018 Directori,

Secretariat

Documentele şcolare completate şi verificate în conformitate cu legislaţia în vigoare
  4. Arhivarea şi păstrarea documentelor oficiale privind elevii si personalul

unităţii şcolare

Conform termenelor legale Directori

 

Registru de arhivare a documentelor
5. MOTIVARE

 

1. Repartizarea echitabilă în conformitate cu prevederile legale a stimulentelor materiale pentru elevi:burse, premii, ajutoare

 

lunar Director, Consiliul de administraţie,Comisia de stabilire a burselor Registrul de procese verbale ale Consiliului de Administraţie
  2. Repartizare echitabilă şi în conformitate cu prevederile legale ale stimulentelor materiale pentru personalul didactic, didactic auxiliar şi nedidactic (gradatie de merit, propuneri pentru medalii, gradaţii ) Lunar,

Febr. 2019

Comsiliul de administraţie Registrele de procese verbale de la Consiliile profesionale şi consiliul de administraţie

 

6. IMPLICARE / PARTICIPARE 1. Asigurarea cadrului instituţional pentru participarea personalului la procesul decizional prin colectivele de catedră, Consiliul pentru Curriculum , Consiliul de administraţie şi Consiliul profesoral permanent Consiliul de profesori Procesele verbale de la consiliul profesoral şi consiliul de administraţie

 

  2. Organizare de întâlniri periodice ale elevilor cu cadrele didactice, cu

conducerea scolii

periodic Directori,

Responsabilii comisiei metodice a diriginţilor

Procese verbale
  3. Încurajarea unei culturi organizaţionale care să stimuleze comunicarea deschisă permanent Cadrele didactice Plan managerial
7. FORMARE/ DEZVOLTARE PROFESIONALĂ 1. Formarea continuă prin participarea la cursurile organizate de instituţiile

abilitate

permanent Responsabilii comisiei de formare continuă Cereri de înscriere

Adeverinţe de participare la stagii de perfecţionare

Creşterea calităţii actului didactic prin aplicarea competenţelor dobândite

  2. Asigurarea consilierii

elevilor privind orientarea

scolara si profesionala

Conform planificării CJRAI Director educativ,

Diriginţi

Parteneriat eficient CJRAI – şcoală
  3. Participarea la programe de

(auto)formare continua în

managementul educaţional

Program de perfecţionare ISJ

C.C.D.

Directori,

Responsabilii comisiei metodice

Atestarea cadrelor didactice în management educativ
 FORMAREA/ GRUPURILOR DEZVOLTAREA ECHIPELOR

 

1.

 

Încurajarea unor culturi organizaţionale care să stimuleze comunicarea la nivelul claselor, cadrelor didactice

 

permanent

 

Toate cadrele didactice

 

Planificări dirigenţie

Comunicare şi transparenţă în luarea decizilor

 

 

 

2.

 

Organizarea de activităţi de „loisir” pentru personalul şcolii ocazional

 

Colectivul de cadre didactice

 

Ziua şcolii

 

9. NEGOCIEREA/

REZOLVAREA CONFLICTELOR

 

1.

 

Rezolvarea rapidă, transparentă şi eficientă a conflictelor cu sau între elevi, cadre didactice, parinti. permanent

 

Directori,

Consiliul  profesorilor,

Consiliul de administraţie,

Diriginţi

 

Respectarea legislaţiei

Evitarea conflictelor

 

 

 

 

 

PLAN MANAGERIAL

AN ŞCOLAR 2018-2019

DOMENIUL FUNCŢIONAL: RESURSE FINANCIARE ŞI MATERIALE

 

 

FUNCŢIA Nr. Crt.

 

ACŢIUNI

 

TERMEN

 

RESPONSABILI

 

MATERIALE/DOCUMENTE ELABORATE

 

l. PROIECTAREA

 

1.

 

Elaborarea proiectului de buget

 

Înainte de aprobarea bugetului anual

 

Director ,

Contabil şef

 

Proiectul de buget care să asigure o finanţare adecvată

 

 

 

2.

 

Elaborarea proiectului de achiziţiei ale unităţii şcolare în vederea amenajării sălilor de clasă

 

Semestrul II an curent

 

Director, Contabil şef

 

Proiectul de buget corelat cu necesarul de achiziţii

 

 

 

3.

 

Identificarea surselor extrabugetare de finanţare

Donaţii, sponsorizări, închirieri de spaţii

 

permanent

 

Director ,

Contabil şef

 

Contracte, documente care atestă activităţi specifice

 

 

 

4.

 

Începerea reparaţiilor

 

înainte de aprobarea bugetului anual

 

Contabil şef, Administrator

 

 Planul de reparaţii

 

2. ORGANIZARE

 

1.

 

Repartizarea bugetului primit conform legii, pe capitole şi articole bugetare

 

după aprobarea bugetului anual

 

Director,

Contabil şef

 

Bugetul aprobat

 

 

 

2.

 

Procurarea fondurilor extrabugetare şi repartizarea lor conform priorităţilor

 

permanent

 

Director,

Contabil şef

 

Contracte de sponsorizare

 

3. CONDUCERE OPERAŢIONALA

 

1.

 

Pregătirea sălilor de clasă în vederea desfăşurării procesului de învăţământ în bune condiţii (săli de clasă, laboratoare, teren de sport)

 

10.09.2018

 

Director,

Administrator

 

Pregătirea sălilor de clasă corespunzător standardelor în vederea asigurării calităţii în educaţie

 

 

 

2.

 

Stabilirea planului de achiziţie

 

permanent

 

Director,

Administrator

 

 

 

 

 

3.

 

Asigurarea funcţionării liniei INTERNET, şi a sistemului AEL

 

01.11.2018

 

Director,

Administrator reţea

 

Contract ASTRAL , Baza de date AEL ,

Funcţionarea permanentă

 

 

 

4.

 

Aprovizionarea cu materiale consumabile necesare asigurării

 

permanent

 

Director,

Administrator

 

Existenţa materialelor consumabile

 

 

 

 

 

igienizării zilnice a spaţiilor în care se desfăşoară activităţi

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5.

 

Asigurarea de manuale pentru elevii claselor V-XI şi repartizarea lor prin biblioteca şcolară

 

10.09.2018

 

Director ,

Bibliotecar,

Profesori diriginţi

 

Existenţa manualelor pentru toţi elevii

Listele cu repartizarea manualelor pe clase şi elevi

 

 

 

6.

 

Realizarea execuţiei bugetare

 

trimestrial anual

 

Director,

Contabil şef

 

Dare de seama contabilă

 

 

 

7.

 

Realizarea planului de achiziţie

 

permanent

 

Director,

Contabil şef, Administrator

 

Achiziţionarea bunurilor planificate

 

 

 

8.

 

Alocarea burselor profesionale,bani de liceu

 

lunar

 

Comisia de acordare a burselor,

Contabilul şef

 

Procesul verbal de stabilire a elevilor bursieri

 

 

 

9.

 

Utilizarea fondurilor extrabugetare conform priorităţilor stabilite în proiectele şi programele şcolii

 

permanent

 

Directori,

Profesori,

Responsabilii comisiei metodice

 

Cheltuirea eficientă a fondurilor cu respectarea legislaţiei în vigoare

 

4. CONTROL/ EVALUARE

 

1.

 

Încheierea exerciţiului financiar

 

anual

 

Contabil şef

 

Dare de seama contabilă

 

 

 

2.

 

Evaluarea realizării planului de achiziţii

 

permanent

 

Director,

Contabil şef

 

Evaluare obiectivă a achiziţiilor

 

 

 

3.

 

Întocmirea documentelor şi a rapoartelor tematice privind managementul financiar solicitate de forurile ierarhice superioare

 

permanent

 

Director,

Contabil şef

 

Situaţiile raportate la termenele stabilite

 

 

 

4.

 

Arhivarea şi păstrarea documentelor financiare oficiale

 

permanent

 

Contabil şef

 

Dosarele cu acte financiar-contabile

 

 

 

 

 

 

 

 

5.  MOTIVARE

 

1.

 

Servicii prin terenul de sport

Stimularea materială conform legislaţiei în vigoare a cadrelor didactice care sunt implicaţi în programe

 

în funcţie de solicitări

 

Profesori responsabili

 

Acordarea stimulentelor materiale

 

6. IMPLICARE/ PARTICIPARE

 

1.

 

Asigurarea transparenţei elaborării şi execuţiei bugetare

 

permanent

 

Director ,

Contabil şef

 

Darea de seamă contabilă trimestrială şi anuală cu resp. legilor în vigoare

 

7. FORMARE/ DEZVOLTARE PROFESIONALĂ ŞI PERSONALĂ

 

1.

 

Asigurarea formării specifice şi a consultanţei pentru personalul financiar şi administrativ

 

permanent

 

Director,

Contabil şef

 

Colecţia de monitoare oficiale Cunoaşterea şi aplicarea corectă a legislaţiei

 

8. FORMAREA GRUPURILOR/ DEZVOLTAREA ECHIPELOR

 

1.

 

Formarea echipei personalului administrativ

 

permanent

 

Director,

Contabil şef, Administrator

 

Tematica concurs pentru ocuparea posturilor vacante

 

9.NEGOCIEREA CONFLICTELOR

 

1.

 

Negocierea celor mai bune condiţii financiare pentru execuţia financiară

 

permanent

 

Director,

Contabil şef

 

Selectarea caietelor de sarcini ptr. licitaţii

 

 

PLAN MANAGERIAL

AN ŞCOLAR 2018-20189

DOMENIUL FUNCŢIONAL: DEZVOLTARE ŞI RELAŢII COMUNITARE

 

 

Funcţia

 

Nr. Crt.

 

ACŢIUNI

 

TERMEN

 

RESPONSABILI

 

MATERIALE/DOCUMENTE ELABORATE

 

PROIECTARE

 

1.

 

Elaborarea proiectului planului de şcolarizare pentru anul şcolar 2019/2020

 

Aprilie 2019

 

Consiliul de administraţie,

Consiliul profesorilor,

Directori

 

Proiectul fundamental al planului de şcolarizare

 

 

 

2.

 

Elaborarea programului de inspecţii şi interasistenţe şi valorificarea fişelor de evaluare a activităţii didactice

 

Oct 2018

 

Directori,

şefi de comisii metodice

 

Graficul de asistenţe

Planul de activităţi al comisiilor metodice

Fişe de evaluare

 

 

 

3.

 

Întâlniri cu reprezentanţi ai agenţilor economici şi ai altor unităţi şcolare cu ocazii festive şi autorităţi locale

 

Dec. 2018

Alte evenimente

 

Directori,

 

Invitaţii, afişe pliante, serbări şcolare

 

 

 

4.

 

Elaborarea ofertei educaţionale pentru anul şcolar 2019/2020

 

Mai 2019

 

Directori,

Responsabilii comisiilor metodice

 

Participarea la târgul de oferte educaţionale

Oferta educaţională a şcolii

 

 

 

5.

 

Elaborarea şi coordonarea aplicării procedurilor şi activităţilor de evaluare şi asigurare a calităţii

 

Noiembrie 2018

 

Prof. Dulau Daniela

 

Baza de date şi informaţii privind calitatea serviciilor educaţionale furnizate

 

2. ORGANIZARE

 

1.

 

Întocmirea situaţiilor cu necesarul de lucrări, de reparaţii şi modernizări în anul şcolar 2019-2020

 

Ian 2019 Director,

Contabil şef, Administrator

 

Raportul administratorului întocmit în funcţie de priorităţile de reparaţii ale şcolii

 

 

 

2.

 

Organizarea licitaţiilor şi încheierea contractelor de lucrări

 

Iunie 2019

 

Director,

Comisia de licitaţii

 

Contracte , Caiete de sarcini , Devize

 

3. CONDUCERE OPERAŢIONALĂ

 

1.

 

Instruirea TIC a tuturor cadrelor didactice şi planificarea orelor susţinute prin utilizarea soft-ului educaţional AEL

 

Oct.. 2018 Director,

Responsabilii comisiei metodice

 

Atestare TIC a tuturor cadrelor didactice ,

Planificarea eficientă a activităţilor AEL

 

  2. Desfăşurarea activităţilor metodice

prin organizarea de activităţi demonstrative în cadrul catedrelor,

editarea de materiale metodice şi de

specialitate

permanent Responsabilii Comisiei metodice

 

Planurile de activitate

ale comisiei metodice,

Materiale elaborate de

cadrele didactice

 

  3. Elaborarea unor programe speciale:

de stimulare a elevilor cu performanţe în vederea participării la concursuri şcolare şi extracurriculare de educare a comportamentului civilizat, de întărire a ordinii şi disciplinei de editare a unor reviste şcolare

permanent Profesorii care realizează

activităţi de

perfecţionare

 

Graficul şedinţelor de pregătire si materialele realizate pentru pregătirea suplimentară a elevilor, Revistele şcolare
  4. Elaborarea planurilor strategice

privind măsurile de îmbunătăţire a

calităţii

Semestrul I Membrii comisiei

de evaluare şi asigurare a calităţii

 

Planuri anuale operaţionale,

Raport de autoevaluare instituţională

  5. Protocoale şi convenţii încheiate cu Poliţia, Pompierii, Jandarmeria   Director Procese verbale „încheiate cu partenerii sociali
  6. Organizarea concursurilor Mai 2019

 

 

Ianuarie 2019

Directori

Responsabilii comisiei metodice de limba română şi matematică

Invitaţii,

Programul acţiunilor,

Participare prestigioasă

a elevilor la aceste concursuri

  7. Îmbunătăţirea fondului de carte al bibliotecii Periodic Contabil şef

Bibliotecar

Registrul de inventariere al cărţilor

 

  8. Continuarea reformei în învăţământ prin aplicarea H.G. şi ORM permanent Director

Consiliul profesorilor

Procese verbale de la şedinţe
  9. Organizarea sedinţelor lectorate cu părinţii, dezbateri pentru prezentarea noii legislaţii din domeniul învăţământului. Permanent conform graficului MEN Director

Şefii de catedră

Diseminarea corectă a tuturor informaţiilor privind legislaţia şcolară

 

  10.

 

Popularizarea rezultatelor obţinute de elevii scolii la examene, olimpiade, concursuri interjudeţene şi extracurriculare

 

permanent

 

Director

 

Oferta educaţională,

Articole din ziar,

Raportul privind starea calităţii procesului de instruire şi educare

 

 

 

 

 

 

11.

 

Colaborarea cu primăria

 

permanent

 

Director,

Contabil şef

 

Corespondenţa cu oficialităţile locale în vederea realizării unui parteneriat eficient

 

4. CONTROL/ EVALUARE

 

1.

 

Analiza activităţii desfăşurate în şcoală, pe comisii metodice şi în consiliul de admnistraţie

 

periodic

 

Directori ,

şefii de comisii metodice

 

Diagnoza corectă a situaţiei actuale Plan de măsuri eficiente

 

 

 

2.

 

Elaborarea listelor cu criterii de evaluare pentru unităţile şcolare, cadre didactice şi concursuri şcolare

 

Semestrul II

 

Prof.coordonator comisie de evaluare

şefii de comisii metodice

 

Criterii de evaluare adaptate unităţii noastre şcolare

 

5. MOTIVARE

 

1.

 

Asigurarea condiţiilor pentru cei ce doresc obţinerea participării la diverse cursuri de formare

 

în funcţie de solicitări

 

Directori

 

Cereri de înscriere

 

6. IMPLICARE/ PARTICIPARE

 

1.

 

Invitarea reprezentanţilor comunităţii locale la activităţile festive ale şcolii –   deschiderea anului şcolar, ziua şcolii, serbări şcolare

 

ocazional

 

Director

 

Invitaţii speciale pentru reprezentanţii comunităţii locale

 

 

 

2.

 

Prezentarea de ofertei educaţionale

 

Aprilie  2019

 

Director,

Profesor de informatică

 

Panou publicitar,

Pliante

 

7.FORMARE/ DEZVOLTARE PROFESIONALĂ şi PERSONALĂ

 

1.

 

Organizarea cercurilor cu elevii pe discipline

 

permanent

 

Resp. comisiilor metodice

 

Programul de activitate al cercurilor scolare

 

 

 

 

 

 

2.

 

Participarea cadrelor didactice la cercurile

metodice, la cursurile de perfecţionare  organizate de CCD şi consiliile profesorale cu temă

 

Program CCD grafic şedinţe consiliul  profesorilor

 

Director

 

Adeverinţe de perfecţionare, Procese verbale ale şedinţelor consiliilor.

 

8. FORM ARE A GRUPURILOR /DEZVOLTAREA ECHIPELOR

 

1.

 

Constituirea comisiei pentru evaluarea şi asigurarea calităţii

 

Oct.2018

 

Directori

 

Proces verbal Consiliul profesoral Ordonanţa de urgenţă privind asigurarea calităţii

 

9. NEGOCIEREA REZOLVAREA CONFLICTELOR

 

1.

 

Rezolvarea rapidă, transparentă şi eficientă a conflictelor cu reprezentanţii autorităţilor locale şi cu cei ai furnizărilor de servicii

 

permanent

 

Director

Contabil şef

 

Comunicare eficientă cu autorităţile locale şi furnizorii de servicii

 

 
DIRECTOR: Prof. MARIA LIVIA GEGO